Advertise On Marijuana Passion

Need Help On This!!!

Kindbud

OutDoor ExperT
Joined
Apr 7, 2006
Messages
2,467
Reaction score
171
Alright I was looking through this site I think and
saw a pic of this plant that was bent sideways do yall
know wear thats at and how in the **** do you do that
??????? Cuz I want to do it could some one help me out
Thanks Guys Im updating my Grow Jornal as soon as my
dad leaves for work!! Check it out and comment prob in
an hour only reasond is cuz I need to use his cam Peace
 
T

THE BROTHER'S GRUNT

Guest
Kindbud said:
Alright I was looking through this site I think and
saw a pic of this plant that was bent sideways do yall
know wear thats at and how in the **** do you do that
??????? Cuz I want to do it could some one help me out
Thanks Guys Im updating my Grow Jornal as soon as my
dad leaves for work!! Check it out and comment prob in
an hour only reasond is cuz I need to use his cam Peace
Whats up Kindbud. What you are talking about is called LST or Low Stress Training. This can be done by tying down branches of your plant. Here ya go www.marijuanapassion.com/forum/showthread.php?t=2331
 

Kindbud

OutDoor ExperT
Joined
Apr 7, 2006
Messages
2,467
Reaction score
171
oh ok cool but i dont under stand is how
they get the plant to grow side ways??? I
get the idear but dont understand how to
do it.......Do i like tie a piece if hemp to it
and make it so it bends side way and let it
grow like that????
 
T

THE BROTHER'S GRUNT

Guest
Kindbud said:
oh ok cool but i dont under stand is how
they get the plant to grow side ways??? I
get the idear but dont understand how to
do it.......Do i like tie a piece if hemp to it
and make it so it bends side way and let it
grow like that????
KB i just added a link. Click on that it will show you how to do it. If you still don't understand i will see what i can do for ya.
 

Kindbud

OutDoor ExperT
Joined
Apr 7, 2006
Messages
2,467
Reaction score
171
Thanks alot Dude Now I know how to do it
Have you ever do it before???? I added to your
Reputation for helpin me out and your killer bud
LOL Peace out
 
T

THE BROTHER'S GRUNT

Guest
Kindbud said:
Thanks alot Dude Now I know how to do it
Have you ever do it before???? I added to your
Reputation for helpin me out and your killer bud
LOL Peace out
KB. Yup i'm doing it right now on a White widow and a White Rhino. You can check it out in the grow journal section under LST WHITE WIDOW/WHITE RHINO. Thanks for the rep.
 

Mutt

Just a Dawg
Joined
Jan 6, 2006
Messages
9,329
Reaction score
5,015
I do it as well. Here is mine in flower. It is horzontal stem. And the top of the plant is one there. Just lower than the branches. got one branch as big as the top. I use thumbtacks and rubber bands. Others use string. what ever gets the job done. I was lazy and didn't remove the other rubberband thats hangin off. I'll get that at harvest. haha

IMG_1682.JPG


IMG_1688.JPG
 

Latest posts

Top