Pranics WW & NL Grow

P

pranicfever

Guest
OK I thought i would start a grow journal for this one.... so i can keep track of this stuff myself...


--------
Planted 2 WW & 2 NL just today... waiting to see some babies pop out.. lol.. that sounds kinda sick..

------

Monday - April - 3rd
 

Insane

Well-Known Member
Joined
Sep 19, 2005
Messages
879
Reaction score
80
Hey pranic, sounds good and keep us updated. Also, post some pics if possible.

You know what they say, a picture is worth a thousand words ;)
 
S

Stoney Bud

Guest
Oh Pranic, you're growing some killer stuff. Man, we all need 20 grow rooms each. Too much candy!
 

LdyLunatic

i wanna be cool too!
Joined
Oct 22, 2005
Messages
2,417
Reaction score
233
go pranic :D ...can't wait to see some pics :)
 
T

THE BROTHER'S GRUNT

Guest
Hey pranic glad to see your gonna have some new family members. Cant wait to see those little babies pop. Be sure to keep us updated.
 

Mutt

Just a Dawg
Joined
Jan 6, 2006
Messages
9,331
Reaction score
5,023
Great, better get those pics when they POP out. Got some good pics for strains there. :D
 
P

pranicfever

Guest
Ok.. today I thought what the ****.. and decided imma start germinating 2 more seeds... so to make it even one more WW and One more NL.... This one is becoming a felony grow haha
 
P

pranicfever

Guest
The first two Sprouts are showing... my first two babies.. are lookin strong... for being sooo small.. (at least i don't have to change diapers.... hahaha) Pics will be posted as soon as the rest are out of the darkness......
 

GreenDayGirl

"Ganja Chickie"
Joined
Mar 11, 2006
Messages
1,544
Reaction score
77
There really is no difference between being caught with 2 plants or 4 I don't think..but with those strains I'd say it's worth the risk! pictures! pictures! PS: anytime you want to come over and change diapers.... :eek:
 
T

THE BROTHER'S GRUNT

Guest
pranic congrats on the new members of your family. cant wait to see some pics of your little babies. :)
 
P

pranicfever

Guest
Imma Proud Momma of 5 new babies... still waitin on that sixth one.... it must be male.. it's slow a ****.. hahaha.. sorry.. that was sexist.. my bad
 

Insane

Well-Known Member
Joined
Sep 19, 2005
Messages
879
Reaction score
80
Glad to hear about your new babies pranic! :)

Careful talkin about sexin now tho...Karma can be a real ***** ;)
 
S

Stoney Bud

Guest
Good job Pranic, Let's see some pics when they get some leafs on them.
 
P

pranicfever

Guest
They got some leaves on them.. All but my "Retard Plant" Whom only has 2 leaves and 2 really small ones.... But.. Imma Let the Retard alone .. maybe it'll grow..big and strong.. and only be a little mental... haha. Anyway so 4 of my babies are normal.. gettin a bit tall... but i don't wanna put the lights down too much lower.. they are about 2inches to 3 inches away... 350 watts.. so.. thats about right.. I think thats what stoney told me. The 6th plant never made it. so 4 reg plants 3 are normal looking one runt.. and one retard... what love. a big big family
 
P

pranicfever

Guest
Yay My Retard Plant is looking less and less retarded everyday...
 

username812

Well-Known Member
Joined
Mar 4, 2006
Messages
206
Reaction score
6
one of mine was retarded but its gettin big and strong now, actually doing better than the normal one, still feel bad for em though. no pics?
 

Mutt

Just a Dawg
Joined
Jan 6, 2006
Messages
9,331
Reaction score
5,023
hey gotta love them "special" plants. you never know it might be a couchlock retarded high when it finishes out. ;) :D
 
P

pranicfever

Guest
Pics.. will be posted in about an hour... taken them right now..
 

Latest posts

Top