The problem with plants

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

ZielonyDoktor

Reaction score
Witam, chcę wiedzieć, czy moje rośliny przetrwają do zbiorów? jak oceniasz jej stan? co mogę zrobić, żeby ją uleczyć? Mogę tylko powiedzieć, że dwa dni temu podlewałem nawozy takie jak: Bloom2ml, Grow2,5ml, Calamg 0.8ml na litr wody,
daje zdjęcia roślin i mówi, co dalej

20210413_094843.jpg
20210413_094829.jpg
20210413_094826.jpg

Here is the question

Hello, I want to know if my plants will survive until harvest? how do you rate her condition? what can i do to heal her? I can only say that two days ago I was watering fertilizers such as: Bloom2ml, Grow2.5ml, Calamg 0.8ml per liter of water,
gives you pictures of plants and tells you what to do next

Cześć witaj
Ile tygodni zakwitasz (całkowity czas w tygodniach, odkąd zobaczyłeś wzrost pąków)? Wygląda na to, że rośliny zbliżają się do końca i najprawdopodobniej musisz po prostu użyć zwykłej wody (bez dodatków), aby wypłukać sole z roślin. Co mówiły nasiona, jeśli chodzi o czas wzrostu?

looks like those plants are suffering...I would give them some cal- mag for a week and see if they perk up

that does not look like a fade from plants that are being flushed and finished

They look hot,thirsty and may need a little nitrogen. The new growth has to much yellow.

Last edited:
Cześć witaj
Ile tygodni zakwitasz (całkowity czas w tygodniach, odkąd zobaczyłeś wzrost pąków)? Wygląda na to, że rośliny zbliżają się do końca i najprawdopodobniej musisz po prostu użyć zwykłej wody (bez dodatków), aby wypłukać sole z roślin. Co mówiły nasiona, jeśli chodzi o czas wzrostu?

Rosty.... 😇
Hello hello

How many weeks do you bloom (total time in weeks since you saw bud growth)? It looks like the plants are nearing the end and most likely you just need to use plain water (no additives) to flush the salts out of the plants. What did the seeds say about the time to grow?

A OK Rosty....But ZielonyDoktor
(nie wierz ani słowu z tego, co mówi ten człowiek….rosty)😉

Yes Rosty just water from now to the end
NEXT run Zielony will need to add more muts
at the start of the flowering stage
to have more green colors at the end
-------------------------------------------
Tak Rosty tylko woda od teraz do końca
NASTĘPNY Uruchom Zielony będzie musiał dodać więcej wyciszeń
na początku fazy kwitnienia
aby na końcu było więcej zielonych kolorów

Latest posts