New member interested in hydroponic growing

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Joined
Apr 24, 2023
Messages
6
Reaction score
9
Grazie a tutti! Sono italiano, parlo poco inglese, e cerco principalmente notizie sull'idroponica.
Non ho mai coltivato marijuana, a parte un paio di piante (sembravano pini!) in Honduras dove ho vissuto per qualche anno.
Voglio imparare a coltivare un paio di piante per uso personale possibilmente in idroponica.
grazie a tutti! Sono italiano, parlo poco inglese, e cerco principalmente notizie sull'idroponica.
Non ho mai coltivato marijuana, a parte un paio di piante (sembravano pini!) in Honduras dove ho vissuto per qualche anno.
Voglio imparare a coltivare un paio di piante per uso personale possibilmente in idroponica.
grazie a tutti! Sono italiano, parlo poco inglese e
Non ho mai coltivato marijuana, a parte un paio di piante (sembravano pini!) in Honduras dove ho vissuto per qualche anno.
Voglio imparare a coltivare un paio di piante per uso personale possibilmente in idroponica.
grazie a tutti! Sono italiano, parlo poco inglese, e cerco principalmente notizie sull'idroponica.
Non ho mai coltivato marijuana, a parte un paio di piante (sembravano pini!) in Honduras dove ho vissuto per qualche anno.
Voglio imparare a coltivare un paio di piante per uso personale possibilmente in idroponica.
 
Ciao amico. Benvenuti nella passione per la marijuana. Non parlo italiano ma posso usare un traduttore. Non coltivo in idro ma in terra. Ci sono molte persone su questo sito che crescono in idro. Forse interverranno sulle tue risposte. Per cosa stai cercando risposte nello specifico?
 
Many thanks for the help, but the truth is that at the moment I don't need information about anything in particular, for the moment I read and try to learn. A greeting!
PS:
If by chance I didn't imagine it, I also use the google translator.
I speak terrible, really terrible English, huh?
 
Reading and learning is an essential first step and you are fine we understand broken English very well. Most of our English is a bit broken too.
Massimo is looking for information on hydro.
 
Lots of hydro growers around. Check out the grow journals section.
 
Hi Massimo and welcome to the passion. I am an experienced hydro grower myself, feel free to ask anything. Cheers!
 
Thanks everyone for the welcome!
I feel guilty for being so absent from the forum, but these days I am busy setting up a greenhouse, it takes a lot more effort than I thought and I work from 8am to 10pm
The heat (33ºC in the shade) doesn't help and the very small millimeter tolerances drive me crazy.
We'll talk when I'm finally calm (there's still plenty of time, the greenhouse is just the container) and I'll be more present and maybe the questions will start.
For now, enjoy these days without me;
 
No worries. We totally get it. I get busy sometimes too. It's called honey doooossss😁
 

Latest posts

Back
Top